Knygų Kalėdos ir Būtybių pasimatymas su Prezidente

R. Dačkaus nuotr.

R. Dačkaus nuotr.

Šiandien Antakalnio bibliotekoje susirinkusiems vaikams lyg niekur nieko pasakojau apie Būtybes, o viena akimi stebėjau duris, kur būriavosi vyrai juodais drabužiais.
Ir ką jūs sau galvojat, įžengia Prezidentė, o pirmas sakinys: „na, kas čia tokia, su styrančiomis „ausytėmis“?“ (galiu būti netiksli, bet maždaug taip).
Taip ir sumažėjau išsyk, susiliejau su vaikų būriu, tik tos mano ausytės teliko kyšoti.
Ką čia slėpti, dažnai mane pasikvietusios bibliotekininkės ir mokytojos aikčioja, kokia aš jauna (atrodau). O šiandien viena mergaitė pasiteiravusi, kiek man metų, po atsakymo „31“ numojo ranka – „sakyčiau, kad devyniolika“.

Ir visgi, visa tai – ne apie mane, o apie knygų Kalėdas. Dovanokite savo bibliotekoms knygas ir kažkam padovanosite skaitymo šventę.

Plačiau apie tai ir mano „ausyčių“ švystelėjimas ČIA

Parašykite komentarą